محاسبه قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

محاسبه قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن 

مجموعه بازی پلی اتیلن محصولی مفرح برای بازی و سرگرمی کودکان است که قابلیت استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده را دارد. تولید کنندگان برای محاسبه قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیرند که از جمله آن ها می توان به مدل، ایعاد،تعداد آیتم های به کار رفته و محل اجرای پروژه اشاره کرد.این مجموعه بازی با الگوبرداری از شخصیت های کارتونی در ابعاد بزرگ و کوچک تولید می گردد. تعداد آیتم های به کار رفته متغیر بوده و حداقل 3 الی 4 بازی در هر مجموعه تعبیه می شود. بعد از سفارش مشتری کارشناسان مرویطه از محل اجرای پروژه بازدید کرده و با در نظر گرفتن عوامل نام برده شده، قیمت این محصول را مشخص می کنند.

محاسبه قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن

قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن

از اجزای ثابت زمین های بازی کودکان، می توان به مجموعه بازی پلی اتیلن اشاره کرد که امکانات مناسبی را برای سرگرمی و تفریح کودکان در اختیار آن ها می گذارد.  برای ساخت و تولید این مجموعه، از شخصیت های کارتونی و حیوانات در رنگ های شاد و متنوع الگوبرداری شده است تا جذابیت بیشتری برای کودکان داشته باشد. مجموعه بازی پلی اتیلن  سال ها است که جایگزین مجموعه بازی های فلزی قدیمی شده است و دلیل آن علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب است. 





:: برچسب‌ها: قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن، لیست قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن، قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی، قیمت وسایل بازی پارک کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: